Blog

Tento článek je zejména pro začínající e-shopaře. Inspirací mi byli naši klienti, kteří, přestože mají skvělé e-shopy, si prošli těžkými začátky. Otevřít si totiž e-shop není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.

Facebook je mocný nástroj - dokáže web pěkně rozhýbat bez velkých investic. V ČR používá Facebook přes 5,5 milionů lidí a každý z nich na něm stráví průměrně dvě hodiny denně. To je slušné publikum k oslovení. Jenomže zaujmout jejich pozornost natolik, aby se stali i vašimi zákazníky nebo pravidelnými sledujícími, to už je hotová věda. Pokud váš...

Goorganic e-shop se zdravou výživou se k nám dostal podvyživený a plný neduhů. Trápili ho nezajímavý vzhled, nákupní prostředí plné pastí, téměř nulové objednávky, nedotčené SEO. Není divu, že se rozhodlo pro jeho obnovu. Revitalizace e-shopu je výzva pro každého — kreativce, analytika, majitele, zaměstnance... Zdolat ji, přejít na nový...