Blog

Ne a ne se zbavit koronavirové atmosféry. Ne a ne se zbavit nutnosti pracovat z domova. Já tedy pracuji z domu už několik let, ale často to střídám s docházením do kanceláře, s schůzkami v zahraničí nebo v jiných městech, dříve jsem často chodila do cowork center nebo kaváren. To proto, že i doma můžete chytnout „schízu“ - a...

Instagram je prý nový Facebook. Dá se na něm skvěle propagovat téměř každá značka, firma a jméno. Původně to byla platforma určená pro zábavu (původně dokonce jako nezávislá společnost bez reklam, avšak jen do doby, než ji adoptoval Facebook). Sdílet fotky a videa, komunikovat s přáteli, navazovat nové vztahy. Postupně, stejně jako u Facebooku, se...

V září jsem si pořídila svoje první pětky. Rozhodovala jsem se asi rok a nemohla se k nim rozhoupat. Partner běhá na Garminech, a tak jsem měla zkouknutou aplikaci Garmin Connect. Apple Health mi nikdy nesedělo. Vadila mi určitá přeplácanost, nemožnost nahodit si do denního feedu vlastní výběr grafů a omezená konektivita s přáteli, odrazovalo mě...

Tento článek je zejména pro začínající e-shopaře. Inspirací mi byli naši klienti, kteří, přestože mají skvělé e-shopy, si prošli těžkými začátky. Otevřít si totiž e-shop není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.

Facebook je mocný nástroj - dokáže web pěkně rozhýbat bez velkých investic. V ČR používá Facebook přes 5,5 milionů lidí a každý z nich na něm stráví průměrně dvě hodiny denně. To je slušné publikum k oslovení. Jenomže zaujmout jejich pozornost natolik, aby se stali i vašimi zákazníky nebo pravidelnými sledujícími, to už je hotová věda. Pokud váš...

Goorganic e-shop se zdravou výživou se k nám dostal podvyživený a plný neduhů. Trápili ho nezajímavý vzhled, nákupní prostředí plné pastí, téměř nulové objednávky, nedotčené SEO. Není divu, že se rozhodlo pro jeho obnovu. Revitalizace e-shopu je výzva pro každého — kreativce, analytika, majitele, zaměstnance... Zdolat ji, přejít na nový...