Copywriting nebo obsahový marketing?
Copywriter nebo content markeťák. Jaký je mezi nimi rozdíl? Pět faktorů, které znamenají MOC.

# 1 Copywriter
Je na volné noze a plánuje svůj čas podle svého životního stylu. Péče o malé dítě nebo nomádství na druhém konci světa?
Pokud milujete svobodu nade vše a je pro vás na prvním místě, patříte mezi copíky. Nedělá vám problém sednout k přesnému zadání, píšete články a jednoduchý obsah na míru. Rádi sníte nad novými světy a píšete články pro několik klientů nebo agentur, popřípadě jste na HPP.
#2 Content marketér
Rádi analyzujete? Zbožňujete přesnou strategii, slovo byznys vás nenechává chladným a dbáte na dokonalý kontext?
Rád/a se přizpůsobíte potřebám klienta. Jste na místě, pokud se řeší krizové situace a i ve zdánlivě beznadějných situacích dokážete vymyslet špičkové řešení. Propojíte si pád tržeb zákazníka se změnou strategie v PPC.
Na stránky si vložíte vlastní skript a snadno vytvoříte omnichannel strategii, kterou změříte. Pracujete nejraději na větších a složitých projektech.
#3 Prioritizace hodnot
Svoboda. Spolupráce. Mindset. Zkušenosti. Peníze.
Co vystihuje vás?